still waiting for a call

hello!
den här dagen har gått rätt snabbt.
somsagt så fick jag gjort de mesta sysslorna här
hemma imorse, pratade med sofia rätt länge även
och så tog jag det lugnt, fixade käk, fixade lite här och
så drog jag ut och mötte henne!
och eftersom att det var helt okej, fint väder ute så
cyklade vi till tornio/suomen tivoli.
vi har även bestämt oss för att ha åkband imorgon så
då slösar man lite pengar dit då, nice!
Det tråkiga är att sombrero/hattarna inte är uppe nu
och det pga att människan som kört karusellen hit fr
rovaniemi, välte omkull med lastbilen, ner i diket, och
det var synd, och det var synd om honom såklart.

Hursomhelst, vi vandrade runt där ett tag och så, sen
så drog vi och köpte en---magnum double såklart, och
så cyklade vi iväg till badstranden och jag måste då säga
att det blåste mycket och kyligt, härliga vågor var det också.
Erica och Tomppe kom också dit och så badade vi, och
det var faktiskt roligt när det kom en massa vågor.
Hursomhelst så var det jätte kallt när vi väl kom upp ur
vattnet, nästan för kallt, blåste så hårt och ja så det var
bara och byta om snabbt och så, sen drog jag iväg till st
igen med sofia osv.
När jag kom hem så bestämde jag mig för att kolla på film,
kollade Jumper och den var faktiskt jätte bra! Vill se någon
film nu, men vet inte vilken isf.

Nu ska jag iaf avrunda här, och så skriver jag mer imorgon
eller någon dag, ha det så bra då =) Ha en trevlig helg.




något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0