still waiting for a sunny sky

Halloj.
Ikväll ska jag åka iväg till rovaniemi, så jag kommer inte att
kunna uppdatera något sen iaf, hade tänkt och dra ut med
erica och åka twister idag, men vädret verkar vara emot oss
idag igen, skulle passa bättre med sol och värme.
Jag har även lyckats med att dra på mig en sjuka, inte så
roligt nu när det är 'sommar' eller vad jag nu ska kalla detta.

Nu ska jag iaf börja fixa mig lite smått och så ska jag packa klart
allt så att det är färdigt sen ikväll, och så ska jag hoppas på lite
bättre väder, på att det ska klarna upp så att jag får dra ut med
erica, eller får och får, men så att jag får lust, bort regn.

Ha det superbra!


något på hjärtat?
Postat av: K i m m e l i m

Va?! Ska du till Rovaniemi?? DÄR BOR JAG! Helt seriöst! Vad ska du här och göra? hehe

2008-07-09 @ 11:42:16
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: K i m m e l i m

Haha jaså där ser man. Jag hade ingen aning om att du var från Finland så jag blev alldeles förvånad över att du lagt upp en bild på bron här i stan (det var den jag märkte först).



Jag bor mitt i stan typ ja. Precis vid polishuset om du vet vart det ligger. Tvärs över gatan där bor jag, ovanför en blomsteraffär och "Eerons kahvi" :P



Bor dina släktingar i centrum också?

2008-07-09 @ 11:52:34
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: K i m m e l i m

Okej =) Då får du ha en bra resa hit! Tyvärr är vädret inte det finaste idag här, menmen.. :)

2008-07-09 @ 12:11:53
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0