Torsdag

Ett stort plus idag är att solen skiner, och det är helt dugligt väder utomhus.
Jag trodde nästan att vädret skulle svika idag, eftersom att det var något så
bra igår, men icke och det är kanon!
Jag vaknade någongång vid halv elva tiden idag, hurra för att jag kan sova lite
längre, men för länge tycker jag inte om att sova nåmer, eftersom att dagarna
försvinner iväg, och så blir det till sist så att jag sitter uppe om nätterna och
ugglar, nja jag tror inte det är något för mig nåmer, haha.
Eller visst jag sitter ju uppe på nätterna, men inte till typ tre-fyra-fem osv, och
så vaknar jag rätt så tidigt eller kring lunch, mjao!

Igår kväll såg jag dubbelavsnitten av Sex and the city, och avsnitten är alltid
så otroligt bra, och ja. Jag vill ju ta och se filmen nu någon dag såklart, månne
om man har för höga förväntningar av den, eller om den håller upp till dem.
Efter det så kollade jag en film, och nej jag minns inte vad den heter men jag
kommer nog på det om en stund.
Såg inte helt hela eftersom att jag inte orkade med det, så jag bestämde mig
för att forts med att läsa 'Djävulen bär prada' eftersom att jag aldrig läst boken,
och böcker är mer detaljerade än filmer osv. Småläser den då och då.

Idag får jag se vad jag hittar på, har suttit ute på altanen och tagit det lugnt ett
tag, och så har jag väll inte egentligen gjort något speciellt.
Ska ta och städa rummet och så ska jag vänta på att Nora hör av sig, när hon
nu kommer hem från stan, sen får vi väll se vad vi ska hitta på.
Ha det så bra iaf, pusshejdå!

en hockeybild som jag hittade, som jag tagit någongång.


en bild på mathilda&mig. sommaren06!
och jag hade rätt möörkt hår :')


tia&jag i sthlm i april:')
ansiktsmask is the grej.

något på hjärtat?
Postat av: j

hoppas du haft en bra dag :)

2008-07-17 @ 15:19:41
URL: http://jahwanna.blogg.se/
Postat av: j

sv:

ja då :)

2008-07-17 @ 16:04:16
URL: http://jahwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0