äntligen sommarlov!

hej, nu är det äntligen sommarlov, har som längtat som
bara den. men om jag ska vara riktigt ärlig så känns det
inte ett dugg som att det är det redan, nåväl så är det.
idag började dagen med att jag fixade mig, for till kyrkan
med sofia och ja, sjöng bland annat g.s jajamen!
fick betygen och jag är superdupernöjd! vad mera, i tisdags
hade vi ju avslutningsmiddagen, det var värsta spece maten
på hotellet, mumma och stipendium, alternativa.
plus att jag fick idag, för svenskan =)
drog till lei och åt, bokade bord för 13 pers och ja, sen så
drog vi hem och ja, drog ut igen och har typ umgåtts med
en hel del människor från och till, vart lite överallt, kvällen var
toppen bortsett från vissa saker, och ja jag träffade sötnosen
idag! och ja vad mer, var även sen och satt och chilla med
tomppe och sorbas ett tag, och drog förbi shell.
-jag vill ha mycket!
nu ska jag kila iväg, ha det bra bloggen vi hörs någongång
igen! bilder kommer att komma inom 2 veckor iaf, hoppas
jag, haha! :) pusshej

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0