carnival of idiots

Halloj:)
Har inte haft tid med att blogga eftersom att jag vart i
Kalix bl.a och annars inte heller haft tid över, haha ja
men det kvittar ju hursomhelst.
Vaknade rätt tidigt idag men de har nog och göra med
att jag somnade rätt tidigt igår, efter ett iaf eller något
sådant, mitt i allt!

Så, i Lördags så steg jag upp någongång vid 10-tiden
eftersom att min syster skulle komma och hämta mig,
det  var väldigt segt må jag säga hade väll lyckats somna
någongång vid halv tre tiden om inte senare, klockan 4
blev jag plötsligt väckt av j, som ringde till mig och så.
Hade verkligen svårt och somna om men tillslut gjorde
jag ju det, och när klockan ringde halv10 lyckades jag
vakna haha, och sedan efter att segat i sängen kände
jag att jag var tvungen och börja fixa mig iordning,
så kom vi till Kalix, och där tog jag hand om vovvsingar
och kiddies, världens gulligaste ungar faktiskt!
Det gick finfint eftersom att dom är ja vad ska man säga,
otroligt snälla hehe. Sen råkade jag även vara sådär
mindre snål med mina gratis sms, vill kunna ha dom till
de där ena datumet så jag slipper lägga om innan, så
då slösade jag iaf på typ 450 på två dagar, eller inte ens
det nå, jag och Sofia fick ett väldigt chockerande besked,
under kvällen då i lördags, men sånt är livet, fast ibland
undrar man vart världen är påväg? Sånt händer väll..

Jo sen fick vi även ett glädjande bedsked igår på dagen
eller något, haha och ja, vi har även planerat en resa fast
inte nu precis! Igår kom jag iaf hem från Kalix någongång
under dagen, och så var jag och sis till lei och hämtade
mat, det var verkligen fint där inne, så förändrat:)
Hursomhelst, sen hade jag inget och göra, men vilka räddar
inte min situation om inte Nora och Erica? Jo dom kom förbi
här och så satte vi igång och installerade några spel på
min dator, så då hann jag inte förbi min bror. Har försökt
messa och sånt men han ger inget svar, och dom reser väll
iväg imorgon, vad jag iaf fått höra, haha.
Vi får väll se, Nora kanske sku komma förbi idag igen med
cracket och jag måste säga att något med min dator är galet.
Såhär, vi har haft den på lagning? Dom har bytt något på den
så den fungerar tack och lov, men internet får jag inte och
funka, och dom har även laddat ner en film tror jag om de nu
inte är min bror dvs, men har som inte märkt av den tidigare.
Så jag ska ta och kolla igenom det där faktiskt!

Sen vill jag även att mitt paket ska komma någongång, för jag
vill ha det nu helst, och den kommer under denna vecka så det
är iaf positivt, ska även dra och kolla efter skor någonstans, för
jag vill ha några nya :) Och imorgon ska jag till Kalix, Tindra blir
ju 5 år, så ja det blir ju skojsigt.
Jag vill ha sol, värme som igår och i förrgår, så bort regn och
moln! Nu avrundar jag, Adjö:)



Alltid blir det inte som man tänkt sig.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0