check out, steve!

Hello out there!
sitter och tar det lugnt, har kollat på greys.
repris från i onsdags elr nå, och avsnittet var
faktiskt sorgligt, det måste jag då säga!
Idag har jag latat mig, känner mig inte så kry.
Jag fryser som bara den, och har just och just
feber, jobbigt faktiskt..

Har typ städat lite, har inte orkat rensa skåpen,
men det ska jag ta och göra, fast imorgon:)
Är helt 'slut' vet inte varför, fryser, fryser, fryser.
Brorsan ringde nyss och han skulle ta och skicka
musik till mig igen, eftersom att allt försvinner från
nya datan, medan den är på lagning, och jag vill
ha dem för jag ska bränna dem på skiva:) osv!
Nåväl, jag har lite mer.. jag kikade igenom bilder och
vem hittar man inte, joooo!



men jag vill även ladda upp en till bild på honom!

Well, om inte STEVE! :))))

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0