he walks away

Har inte ännu lagt mig, men ska nog göra det på
ett tag eller något, har nämligen suttit uppe och
skrivit med Sofia om en hel del, det vanliga är nog
kärlek ändå, rätt mysigt samtalsämne, haha.
Ibland undrar människor om dom kommer leva
under ensamheten, eller som 'tvåsamheten' som
vissa säger, vilket låter gulligt, haha!

Jappjapp, tänk en vacker dag, när man hittar
den rätte, och gifter sig, bygger upp en familj på
allt bra, ojoj. Och jo, människor är sådanna lustiga
figurer på jorden, och ja på tal om en persons olika
sidor, det är så svårt och hitta den där speciella,
den där som verkligen så att säga hör ihop med en,
som är som en del av en själv, en passande bit.
Den där pusselbiten, eller helt enkelt andra halvan.
Och ordet spännande, säger mig en hel del nu, och
Sofia förstår nog bäst eftersom att det har med henne
och göra! Haha. Sen har jag även sagt till henne varför
jag skämdes så mycket tidigare idag när jag babbla
med en viss person, jo jag kom fram till det mitt i allt
när vi skrev om en hel del nyss, jag skämdes över
pinsamheten, pinsamheten över saknaden.

Och jo, jag ska köpa en sån där rolig bok, med svaren!
Haha den är jätte rolig må jag säga, har skrattat åt olika svar
när jag och Sofia fifflade med den hemma hos Li.
Hursomhelst.. En annan sak, började tänka på det.. Skrev
även med Sofia om det, när en person mår dåligt.. och sådär,
jämt nere och ja, hittar en person som verkligen betyder något.
Jag menar, den personen slipper känna sig ensam på det sättet,
finner säkerligen en lycka som man saknat, men vad händer när
denna blir lämnad? kunde man inte ha varit mer försiktig, mer mån
om personen? jo antagligen! (detta har dock ingenting med mig
och göra nej!) nåväl, bara en fundering. Hejdå

något på hjärtat?
Postat av: -

2008-06-07 @ 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0