hej juni

hejhallå, i brist på något annat fortsätter jag
med att klottra i min blogg, och det innebär såklart
att detta inte är något intressant, haha.
en vacker dag ska jag flytta, det är sant det, och jag
vill komma till landet.. canada!
javisst, min framtida dröm, man får ju rysningar.
nejmen, bara när jag ser min blogg, alltså ja själva
blogg sidan så börjar jag och längta till en dag då
man kan ha en möjlighet till det, japp!

Jag har även kommit fram till, eller iofs för länge sen
men jo, chihuahuor är kaxiga, haha men väldigt söta!
Och sommaren är 'äntligen' här, och det är så bra,
verkligen! Allt är på topp just nu, eller nej backar, pollen
är inte på topp, reaktionen, men på en bättringsväg!
Så om vi bortser, så är allt på topp!
Jag fick även resten av mina saker jag beställt idag, jo
och den där tunikan var inte alls sådär som på bilden,
fast visst der är ju något man inte kan räkna med heller
för den delen, men det som var så bra, var att den t.o.m
var finare i verkligheten, jag tycker om den!
Ska även gå och checka alla skor, det finns en massa jag
inte använder och känns helt onödigt ändå och ha dem,
för jag lär nog inte använda dem, jag är på värsta
rensa-humöret!

Då är det nog lika och ta och rensa lite andra saker, som
datorn också, ska även bränna några skivor jajamen!
För det finns en hel del låtar som jag skall bära med mig genom
livet, haha oh nej. Men filosofiskt sett!
Jag ska fixa alla bilder från denna dator till skiva och ja, sen
behöver jag bara rensa mig själv, haha okej men, rensa bland
mina tankar!

None

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0