Hejhallå!

Jag försöker ännu också vänja av mig med typ nya bdb
och denna nya design, elr nej den är iofs likadan, men snyggare!
Och förhoppningsvis inte trög, har som inte haft tid för att checka..
Med tanke på att vissa inte har fattat en hel del saker hära nåväl.
Ikväll är det väll Gossip Girl och sista avsnittet av DH, dock inte väll
det absolut sista, men ändå! Så det blir o bänka sig framför det,
absolut. Ska även ta och basta och ja, mina ögon har börjar klia igen
så, det blir medicinering snart. Och jag tycker det känns skönt nu när
allt börjar vara över i skolan, wiho! Även 9 dagar kvar, dock sååå få
skoldagar kvar, lediga på fredag, och nästa vecka på torsdag så har
man ju ändå ingen skoldag.. Hursomhelst.. så lyckades jag pajja
mina absoluta favvoglajjor, bra gjort av mig. och ack, tack vare att vi
höll på och svamla en hel del på g till matsalen, guess I have to quit
to clown around! Och med tanke på lovande väder så vill jag bli
brun, skulle somsagt vara något! Mamsen och Ayabaja har även kommit
hem, och ja sis och kidsen var förbi här idag, så jag satt och chillade
med dem ett tag, kom ju hem ganska tidigt iaf :) jo dessutom så har
brorsan och tia en chihuahua hemma hos dem för tillfället, tills söndag.
Och den var jäätte söt, såg så sorgsen ut iofs haha, med ögonen :')
men aw! Dom är söta, men ja, jag skulle inte kunna ha en liten hund, eller
sku ju såklart tycka om, men skulle ej anpassa mig så bra, haha.

Ojoj, nu skrev jag utan styckeindelning eller någonting ditåt, så det kan
bli rätt jobbigt att läsa alltsammans om man inte tycker det är något vidare
lätt och läsa när man inte delar in texten på något sätt åtminstone.
Själv tycker jag ju det är svårt men ingenting jag tänker på själv när jag skriver
såhär i min blogg och så, ja okej nu ska jag avrunda har ju fått ner en hel del
onödig text hit som inte är så rolig att läsa precis, men som alltid är någonting
för mig själv, i framtiden, haha hejdå!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0