Hejhallå.

Lite segt med uppdateringar,
är inte så aktiv hära.

Den här helgen har gått snabbt, i fredags
så var jag ut till stadi med peeps och sådär :)
umgicks och sånt där, igår var jag bl.a vid
hotellet, det var ju bal så man var och kollade:)
Sen så drog jag ut med nora och erica, var runt
lite överallt.
-hello, baj bajs!
Nejmen ja nog var det heeelt trevligt:D Snart
är det avslutning, och allt annat. Redan den 1a
Juni, tiden går så snabbt. Den 10e har vi middag
och ja, sen närmar de ju sig själva avslutningen.
Hade även sista fredagen i skolan i fredags,
huhu. - Excuse me, where is Cloben.
I have to be there in five minutes..

Nejmen, jag ska försöka lägga upp planer tillsammans
med nötterna till nästa helg eller något, får se..
Men nu måste jag plugga eftersom att ytterligare ett prov
hat dykt upp, fysik! Anyhow..  Jo igår umgicks jag lite med
syrran, elr jao, vi var och hälsa på mormor och brorsan,
sen drog vi och cruisa tsm med bror, och käka lei. Mm.
Och ja nej, nu ska jag kila iväg..
Ha det bra, på återseende:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0