hello sunshine!

Jag hoppas på varmt väder,
sol och en klar himmel!

Sitter här för tillfället och är sugen på att se någon
film men jag vet ju inte vad, jo nyss eller för en stund
sedan så fick jag sug på att se kopps, för somsagt så
är den ju så otroligt dålig så att den blir bra.
Såg somsagt tidigare under kvällen "medan du sov"
och den var faktiskt bra, skulle kunna se mer filmer av
den typen, för dom är så najsiga:)
När filmer slutar lyckligt, när dom till slut får ett bra slut,
haha det är ju bra!

Nej nu ska jag nog ta och göra någonting annat,
jag ska hålla mig vaken till efter tre, no problemas iofs.
Eftersom att jag inte lär somna innan det, haha.
Så jag ska nog ta och vara social med Erica, och se tillsammans
med henne om de dyker upp nå fenomen, hahaha.
Nu låter vi kanske som skrock-kärringar.
Och en annan ganska så najsig sak, var att idag när jag
var ute med Erica, så var vi till kuben och sen drog vi till
ica och köpte chips, så när vi skulle hem så märkte jag att
ett moln var format som en trea, så sa jag att
den försöker säga att vi ska byta till 3G, fast då tyckte
ju erica att den såg ut som den trean, sen tog den bara mer
form och helt en trea, värsta perfekta stora trean, den var
seriöst perfekt, konturerna också och allt! Jösses, haha tog
t.o.m en bild för att liksom fånga såna där tillfällen på bild.

Hursomhelst, så ska jag sluta skriva om det där nu, för jag
har förklarat nog. Haha jag måste även säga att vissa personer
är väldigt lustiga, alltså lustiga på ett mycket roligt sätt, nästan
gulligt, haha.
Ha det bra iaf, och sov gott.
Pusshejdå ;-*

och förresten ursäkta, haha min blogg, jo den når som inte
fram till er kanske på något sätt, för jag har en massa här, mkt
pics med sportisar och sånt där, men det är faktiskt för att jag
är hockeyintresserad, och en aning fotbollsintresserad!
Så de har blivit en hel del nu, men jag ska försöka haha jämna ut
det hela på något sätt ;p

något på hjärtat?
Postat av: f

haha man tackar (:

2008-06-25 @ 11:23:39
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0