hey swe!

har vaknat rätt tidigt idag, eller tidigt och tidigt.
somnade någongång efter tre, och när jag steg
upp på morgonen så fick jag för mig att rensa
mina klädskåp, så nu har jag iaf gjort det så att
de finns plats i dem igen:)
hinner även inte träffa s, eftersom att s åker bort
idag, så lär först träffa henne om en evighet, hihi!

Idag ska jag även kolla fotboll, jag är även helt
off när det gäller dagar och datum, haha. Så jag var
som innte på att de var fottis igår, men det är ju onsdag,
visst är det det? haha!

Nå nu ska jag göra något, försöka kirra några låtar
jag vill ha, sen ska jag agera fotograf en stund och sen
blir det väll att bränna skivor, har iaf fått klart skivorna med
alla pics så nu är de bara musiken kvar, men skulle behöva
min bror för han har typ såna där låtar jag vill ha!
Men nu ska jag kila iväg, ska ta något att äta innan min
mage kurrar ihjäl sig, haha. Ha det bra!


- till vädret.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0