inter

helloja!
det gick bra vill jag säga, har gjort min beställning
nu och sku få paketet typ v.27 dvs nästa vecka!
Så då tar det ju faktiskt inte så länge trots allt, haha.
Ska snart dra iväg med Erica och glo fottis, ser ut som
om vädergudarna är på vår sida trots allt, haha.

Jag slänger upp såna där pics sen, men till en början
ska jag lägga upp 10000 klipp, det är bara till min fördel.
Så jag alltid kan sitta och avnjuta dem här på bloggen.
Och även samlat dom bästa sådär, när jag ändå hänger
här mer nuförtiden, haha.

Jag drar med Inter vids, och Zlatan och såna där.

Who's da man!
 
ye-ye, om inte Zlatan. Skills säger jag bara ;')



Mi Puerto Rico
 
Ibra Vs. B-ham!
har redan min favorit, haha.


Pazza Inter
 
Inter video, elr i <3 inter video typ.
Kingkingking, och ibra är kung haha.

Vem där?

Materazzi, hahaha. 

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0