vadå eftertraktad, aw:)

hejhallå, sitter här och kikar runt..
idag vaknade jag ju somsagt vid 10 tiden, hann med
att städa mitt rum och röja här hemma, det som nu ens
fanns och röja, haha. rensade mitt ena skåp, nu är det
klädskåpet igen, var ju inte länge sen jag rensade det!
får ta och göra det någon dag, få bra ornding där inne,
eller ordning är det, men jag måste, bara måste slänga
lite, är i behov av att slänga något, haha.

Mamsen var ju somsagt i Kalix så Nora kom ju förbi här,
vi var till öb en sväng sen kollade vi film, en komedi!
Och jo jag har sett den förr, och den är såå bra med sjuk!
Man får skratta iaf litet till den, nåväl. Sen drog vi ut, mötte
Tomppe var och hade vår jag vet inte vad, äventyr!
Kind of.. Mission Impossible. Nåväl var förbi lekparken vid
sling, checkade in stället :) Sen drov vi bara någonstans.
Och så blev jag hungrig eftersom att jag inte typ ätit något
under hela dagen, så jag fick koka havregrynsgröt!
Mm, har även hunnit med att basta, perfa, det är skönt.

5 dagar kvar, tiden rusar verkligen iväg, man hinner
knappt reagera, man hänger inte riktigt med.
Jo och något mer.. hade jag och skriva.. Om sötisen, Beckhams
son.



Eller jo, att Kate Beckinsale vill att hennes dotter Lily ska dejta denna pojk,
Brooklyn. Haha, jag tycker faktiskt det är ganska sött.
Eller det vore sött, men ja framtiden väntar.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0