what am I gonna say?

Hejhallå:)
Sitter för tillfället i skolan och ska snart göra klart min sista
skoluppgift, eller nej kanske inte precis, måste ju även göra
den klar för redovisning! Igår kväll drog jag ut tillsammans
med sofia och tuomas, skojsigt. haha, vi cyklade runt med
honom eftersom att han var tvungen att dela ut all reklam!
Sen drog vi hem till honom där vi hoppade studsmatta!
Sommarsommar, sommarn är här äntligen. Hursomhelst,
vi chillade där på studsmattan även ett bra tag, sen så
gick jag för att hälsa på zorro medan sofia och tomppe
hoppade runt där, och så fick jag damp. Nej inte direkt,
men jag började kasta en massa bollar på studsmattan,
haha för dom körde den där.. boll'leken' eller vad jag nu
ska kalla det, sen irra jag runt där, tog även en sån där
boll, som man sitter på och studsar på, och testade den på
tomppes studsmatta, gick icke bra! Nåvääl, sen kom jag
hem och ja, chillade framför datan. Haha usch fyfan, jag
vaknade 04.19 enligt min mobklocka av att ögonen kliade
så uti hel----! och såklart gnugga jag mig och klia mig i
ögonen som fan förstås, icke smart så vad får jag göra.
Gå upp, badda ögonen med kokhett vatten.. Hjälper..
Icke! Så jag bestämmer mig för att ta av min starka
medicin som jag endast få ta 2 ggr, egentligen sku jag ta
den innan skolan, för annars lär jag ej klara mig med en
dos över nästan hela dagen, så nu ska jag försöka klara
mig till kvällen, vad hände inte när jag vaknade efter att jag
somnat om, jo ögonen var svullna och kliade igen som f-n!

Arg! Irriterad! Frustrerande ju!
Haha, nu ska jag börja arbeta lite smått här, och sen ska
jag ner till syslöjdsalen och göra klart mitt projekt där!
Resten av peepsen är typ på turnering, fottis dvs! Men nä,
pollen stör ju som mest just nu! babaj!

något på hjärtat?
Postat av: yazmina

svara gärna på dagens fråga i min blogg :)
ha en bra dag! :)

2008-06-03 @ 08:44:52
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0