Wow 2 juni.

Vilket innebär, 10 dagar +.

Den här dagen har gått snabbt, skoldagen var hyffsat
chill, han även fortsätta med målningen, jajamen.
Vad mer.. Har även vart hem till Nora, vi kollade på några
Gossip Girl avsnitt, imorgon är det igen, och även sista
avsnittet dh vad jag hörde av Nora, jag var lite efter så:)
Hoppas även GG slutar snart, för ja.. Äsch..
Imorgon blir det.. vanlig skoldag för min del, och ja vad
mer, jo vi försökte lägga upp planer till avsl, men man får
ju alltid se sen:) måste även dra och inhandla skor, när
jag var och checka tsm med nora, så var det rätt stökigt
och bökigt så det var inte direkt lätt och hitta, men nu ska
jag kila iväg, adios:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0