wow!

jag kan dra en till uppdatering, fast..
jag svär inget intressant :)

den här dagen har vart sisådär, helt okej faktiskt :)
jag vaknade senare än alla andra dagar idag, skönt att kunna
sova! Har nog och göra med att det hade regnat, haha! Wow
jag kunde andas ordentligt, fast det höll inte i sig så länge, för
vädret blev prima, och andningen sämst!
Jag var ute och sysslade med olika stuffs, pluggade även en del
och så var jag ut med mamsen för att hon sku ta ut Aya på
en promenix. Vi pratade även om en hel del, och ja :)
Jo förresten så har ju Sofia också kommit hem, haha :)
Hon sitter alltid och berättar om vad en desperado-heter!
Fast ja, frågan är.. en riktigt gåta! Okej inte för att ni hajar så
mycket, men iaf. Obs! av det jag skrev nyss.

Hursomhelst, ännu denna vecka kvar, fredagen går bort för
då är ju alla lediga, sedan är det bara veckan därpå och ja, vad skönt:)
Fast många har ju redan fått sommarlov och så.
Jag ska nog ännu läsa igenom dom där frågorna och så ska jag
ta det lugnt, sen ska jag försöka sova och ja:)
Visst, kärlek sårar, men inte all.


Ha det så bra :) Och mjo, passa på och njuuuut av 'sommar'-värmen.
Vem vet hur länge den håller i sig, förhoppningsvis förevigt (a) haha.
Tack.

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

jag hatar när man inte kan andas det är så ÅÅH irriterande ! :P

2008-06-02 @ 00:46:56
URL: http://niffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0