aaah, how lovely you are.

god dag på er.
just nu sitter jag och tar det lugnt, somsagt så hade jag skola idag, lovet är slut och det var väll lite ja vet inte riktigt vad jag ska säga, för jag hatar inte direkt skolan om man säger så, går bra i skolan och jag trivs helt okej, men somsagt så hade vi matte under första timmen, och det gick ju hur fint som helst, började att hålla på med ett nytt kapitel, och jag förstod väll i princip vad det gick ut på, och det var rätt lätt.

Men sen... när det var var dags för svenska och engelska, eller engelska/svenska, vet inte riktigt i vilken ordning vi har dom eftersom att jag jobbar med det jag har lust med av dem två, och sen byter jag när jag känner för det, såpass så jag hinner klart med uppgifterna. Hursomhelst jobbade jag inte med engelskan idag har bara en uppgift kvar och då ska allt lämnas in på torsdag eller fredag.
Bestämde mig för svenskan, och jag har gjort klart alla mina recensioner, men ni kan inte ana, en recension, eller ja hade redan t.o.m påbörjat den tog en evighet kändes det som iaf, min hjärna stod typ helt still, alltså visste absolut inte vad jag skulle skriva, satt där som nästan förlamad, haha.
Och lunchen var svinigt äcklig, sen hade vi syslöjd och jag fortsatte att sy på min klänning, sydde in bröstvecken på den, samt på infodringen och sånt där, några lektioner till så börjar den bli klar.
"Sytt på kjolen, den börjar ta sig.." Haha tack Tomppe för att du skriver min planering, även om det inte är en kjol då. Efter lektionen när jag bestämde mig för att ge upp mitt arbete ringde jag home, men nja vi sku inte in till staden direkt så jag bestämde mig för att traska hem..

Erica var och hälsade på i skolan så man stannade lite extra, så gick jag hem, och direkt när jag kom hem åkte vi in till stan, så hann inte få i mig någon mat, trots att jag kände mig hungrig (men det var ju inget jag sa!) sen så drog jag och kollade på kläder, och har hittat my eyecandy, har bara beslutsångest när det gäller färger.
Sen åkte vi in till torne till Eurokangas och kollade på olika tyger till gardiner japp, och då passade minsann jag på att kolla runt där, och jag tror jag har hittat något för mig och mitt projekt, en kjol, men ska ännu kolla runt, skulle ju kunna göra flera stycken, men nja får se..
har en massa saker jag sku vilja sy, och sånt där, nå vi får se hur det blir med den saken, ha det bra!
med kärlek.


Ska ta och plugga lite till religionprovet, huhu.
Och så glömde jag ju såklart att nämna, nej vänta sa att det går bra i skolan, och det gör det jag är nöjd, fick vad heter det nu uppsats uppgiften från svenskan tillbaka, och jösses bra betyg, och så fick jag från engelska glossaken, jajamen, det går fint hittills =D nja, nästan som en dans på rosor, nejmen.

ahapp, you're a good looking star!

något på hjärtat?
Postat av: sara

läs gärna min blogg ifall du är intresserad av humor, dans, frisörtips eller christina aguilera.

2008-03-10 @ 17:23:17
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0