Alle&Jonas

hejhopp:)
var just ut en sväng vid leris/mommon eller vad vi nu ska kalla det
där placet. Alle ringde mig och undrade om jag var i stan fortfarande
och så ja sa hon att jag kunde kma o möta dem en sväng eller något
och eftersom att jag hade tråkigt gjorde jag ju såklart det och eftersom
att jag ville ut och de sku va megaskoj o träffa dem med.
Mm, vi stod där ute en stund och pratade om dagens match, dom
bestämde sig för att dra dit med oss och sånt där och jag skulle ringa
när vi sku köpa 'lotter' som alle sa, alltså biljetter ja, haha och hon frågade
typ två ggr åtminsotne samma fråga, o ja elr två frågor då iaf. haha bra
minne! ;D mm sen pratade vi om mitt skrik o om dagens drickande o
vad vi hade gjort o om tidigare gånger när man fixat o hur dyra vissa är
och billiga o tidigare ggr när man vart full o ja vadsomhelst, om hpda!
nejmen jag skriver sådär, japp väldigt najsigt, men sen blev de kallt igen
och ja vi skiljdes åt och ja nu sitter jag här:) mahaa. tjarå.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0