Asplöven HC

Japp, dom spelar i Ljungby idag.
Eller ja det har startat 16.00

Det verkar ju gå bra för dem idag, och betydligt mkt bättre
än vad det gick i Örebro, nog för att ja dom ändå typ spelat
bra nu under typ alla matcher men ändå! Heja Asplöven!
All lycka med dem! :) <3

Och hoppas det går bra i nästa period och ja i sista såklart.
Skulle sitta fint med en seger.. Japp, om dom nu kammar hem
det så vet Troja att dom fortfarande ska åka hit också, vilket
betyder hemmamatch för Asplöven!

Troja/Ljungby-Asplöven
0-0 (1:a perioden)

Aoh, jag var sugen på att veta ställningen mellan matchen
som spelas mellan: Mariestad och Väsby, men japp
dom hade inte uppdatera elr så vare nå fel där borta för den
sku starta 4, men den hade inte dragit igång ännu för en stund sen.
NOOW! Japp och Väsby leder med 2-0 efter första perioden..


Ja, Andra perioden!
Är dock inte slut, men Troja leder med 1-0 (mattias nilsson)
Asplöven får typ utvisningar hela tiden, och ja vad mer kan jag
säga, Asplöven har haft fina chanser! :) Hoppas det går bra
för löven, Go AHC! hejaheja.
En lämplig 'present' för Acres, alltså en vinst.. Mhaha :)

Och hejåhå, nu blev Jussila utvisad, typ 6e utvisningen för Ahc
eller nå.. Hoppas det går bra för Ahc, awwww.
LYCKA TILL!:)
Ska kika hur de går mellan Väsby och Mariestad, bara för att
liksom...

Troja leder med 2-0 ( Alexander Johansson) okej, mitt hjärta
stannar nejmen, aooow, f-n åxå!! -.-
KOM IGEN ASPLÖVEN!!!!:) <3


Asplöven trycker på som f-n nu! KOM IGEN! hejaheja..

Mikael Lasu var juuust såååå näääära ^^, alltså må detta gå fint!
Och jaa, Otto räddade än en gång, go otto! :)

Ni kan fortfarande ta det här Aspölven / ERICA
image87
+ otto!

Ooooh det var så nära nyss, Stanislav höll på att göra mål, men najjj, off -.-
come on! asplöven got the spirit.. och jag & erica drar sms hejaramsor.
sassa brassa mandelmassa vi vill höra nätet rassla, a-h-c / e
och come on all lets hear it, asplöven got the spirit. osv :'D HEJA NU!
Aa, och dom tog ut målvakten, men nixpix.. -.-

Andra perioden slutar med 2-0. Maow.
Och ja Väsby leder fortfarande med 2-0. Alltså man känner sig så aoh.
Och jag skriver massa sånt så jag kan läsa allt det här när jag är
äldre! Ganska intressant ^^, all lycka med asplöven <3


Tredje perioden!
Kom igen ASPLÖVEN!
image88

Asplöven reducerar till 2-1! YEEEEEEAH! ni kan fortfarande ta det här!
Viktigt mål, kom igen nu, ni klarar det, ni kan fortfarande, heja heja <3
Mål: (Daniel Johansson) (A: Christoffer Abrahamsson) (!) wiho, kom igen.

Nu blev Persson Erik utvisad 2 min, efter typ 6 min. 12 sek senare
blir Abbe utvisad, för tredje gången.. Aooowww -.-
10 min, personligt straff.
Go AHC! ^^,


image89
HEJA HEJA ASPLÖVEN!
sassa brassa mandelmassa vi vill höra nätet rassla a-h-c! / e

" You make my heart sing"

dagens bästa spelare sitter utvisad, too hard! ( c.a)
Och neeeej -.- nu 9.43 in i matchen blev Henry utvisad, *yyyyyla!*

mmm, 9.45 Troja/Ljungby 3-1... <precis som det står, japp -.-
alla tre mål har faktiskt fallit in under powerplay så jaaa-o!
Daniel Håkansson -.-
Och det var nära för Huhta för en reducering ;--)

image90

Asshole, Antti Alamäki blev utvisad för en 'ful tackling'... morrr -.-
2+10!
Det roligaste är när hejarklacken skriker "skoter-raggare" haha!
10.28 5-4 spelare.. voivoi.

HAHA, Jussila med sitt slutspels skägg x'D

13.31
still 3-1

15.24 -.- 4-1 (Olof Mårs)

2045 personer var o kolla, betydligt mkt mer än vår hall rymmer men..
Matchen mellan Troja-Asplöven slutade 4-1.....
bättre lycka nästa gång:)


Yey, och resultatet i matchen mellan Väsby & Mariestad är still
2-2 elr nå haha:p Eller mjaa, Väsby tog just ledningen med 3-2
och matchen är snart sluuut.
o jag vill tillägga att Väsby gjorde mål igen efter en kooort stund.
Så japp, dom kmr vinna och ja dom leder med 4-2.
dom slapp en förlängning vettni.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0