asplöven mot allsvenskan (?)

japp, mot allsvenskan åtminstone, observera ordet mot!
det betyder nu inte att jag är 100 säker på att dom kommer med, bara att jag vet att dom är på en god väg mot allsvenskan, idag vann dom mot Örebro Vipers med 4-1, en mycket bra match.
Abbe blev skadad, men hoppas han är uppe på benen snart igen! Imorgon gäller det alltså för Asplöven, och jag hoppas att det går lika bra idag, och jag hoppas verkligen att dom vinner, sen är det väll bara den där 'kvalserien' eller vad det nu är. Förresten så hörde jag tidigare att Troja låg under, och jag blev rätt förvånad, nåväl det var allt för mig, ha det bra!


'ja tack för att du ocskå visar att du lever!
tack för att du verkligen är så bra på att reagera, vet inte vad jag ska tro' hahahaha.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0