Bloggbloggblogg.

Jösses, vad var det som egentligen hände? I mitt huvud?
Japp, en enda röra kan jag då säga. Vet inte kan inte riktigt förklara det bättre än att säg att du suger, ja du suger riktigt mycket och det är sant. Jag tycker det och man får ha sina egna åsikter.. Jag kanske verkar vara 'dryg' men jösses inse, du om någon sjunker så lågt, jösses du har nått botten typ..
nejmen jag tycker du är sjuk på ett sätt, alltså jag undrar vad det var som hände egentligen? Japp, något jag aldrig lär få något vettigare svar på än "alla förändras".. Bästa svaret jag fått hittills kan jag garantera,eller så inte. Det förklarar ju mycket, det är ju sjukt korkat om man nu menar att man typ förändras från bä till bu under typ en enda natt eller något ditåt iaf. Nejmen jösses, var som du vill, det är allra bäst och om det gör dig lycklig att typ såra någon så får jag väll vara glad för din skull då! Aaaah, vill inte bry mig.


åh, jag hittade ju perfa mannen! mr.dreamy elr nå. :)
jovisst! you're like a sinking ship!!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0