Dagens ungdomliga Erica 2

Jag måste skriva detta för att du kanske läser detta..
Jag vill inte ha en stock i röven pga mitt inlägg" Dagens ungdomliga Erica"...
HAHA
ja, det jag ville få ut av det hela är att jag tycker att e + f är ganska så söta,
haha eller dom skulle vara superdupermegasöta tillsammans, alltså love is
in the air säger jag bara, och förhoppningsvis läser mr.F också detta för jag
tkr han borde för detta är intressant, ta inte illa upp, men ni skulle vara cute!

Och så undrar jag hur de kmr bli, alltså jag hoppas ju på något här framöver,
men jaa-a får väll sitta och vänta, och hoppas.. Ja ni gör ju det ändå så varför
får inte jag joina med att önska.. Ah, får se ska skriva en d.u.e.3 sen :')
Pusstjao!

måh ^^, all lycka med dem!

något på hjärtat?
Postat av: erica

MALIN, DU SKA FÅ EN FET JVLA GRAN UPPKÖRD I ARSLET!!!!

2008-03-18 @ 16:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0