DAGENS

Japp, tänkte dra en dagens för skojs skull!

Dagens humör: Irriterad, frustrerad och negativ.
Dagens mående: Nja hade kunnat vara bättre, och min hals + örat gör h-vetes ont.
Dagens borde: Plugga och sova
Dagens frisyr: Trollunge
Dagens klädsel: Myskläder.
Dagens planer: Hmm, pluggaplugga,greys,sova:)
Dagens materiella vill ha: Skor, skor, skor och strumpbyxor. 
Dagens längtan: Påsklovet, och längtar efter en viss dag ;)
Dagens fundering: Varför jag inte får den där människan ur tankarna? 
Dagens beroende: Halstabletter och Mucoanging + värktabletter. 
Dagens tråkigaste: Jadu, att vara 'sjuk'.. Och att en viss männisa är så tråkigt dissig.
Dagens roligaste:  När jag sov..
Dagens middag: Nja har inte direkt fått i mig så mycket pga halsen, men lyckades få i mig mackisar.
Dagens låt: I HATE LOVE, AND I SOMETIMES WANT A LOVER THAT I NEVER HAVE TO LOVE BECAUSE LOVE WILL ONLY BREAK OUR HEARTS, THAT'S IT! SO PLEASE OUT OF MY MIND! MMMMMM

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0