DAGENS!

Innan jag ska försöka hitta på något drar jag med en dagens
och sen får jag skriva av mig, tankar etc..

Dagens humör: Mja sådär mitt emellan nå, känner mig ångerfull =o
Dagens mående: Jag mår betydligt bättre idag:)
Dagens borde: Glo tv och sova borde jag!
Dagens frisyr: Uppsatt.
Dagens klädsel: Mja, Jeans och en randig lång tröja o mer där under.
Dagens planer: Glo tv o sova
Dagens materiella vill ha: A piece of you! nejmen, materiella, jaadu!
Dagens längtan: tills flicksen kommer home.
Dagens fundering: Varför kan jag inte få spola tillbaka tiden?
Dagens beroende: Mucoanging still.
Dagens tråkigaste: Att mitt irriterande internet dampar.
Dagens roligaste:  Vattenåsnan:)
Dagens middag: massa goooottt!
Dagens låt: It such a perfect day *NOOOT!*

något på hjärtat?
Postat av: +G

yttiligare en sånhär grej, som INGEN BRYR SIG SKIT OM ! DET ÄR DU SOM SKAPAR HAT PÅ INGERNET MED DINA DUMMA BLOGG!!! ARGH

2008-03-21 @ 23:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0