Don't fool yourself.

Ibland saknar jag den jag en gång i tiden var.
Jag hade allt som gjorde mig överlycklig, jösses jag kan inte en komma ihåg
vad det var som fick oss att tro att det vi gjorde var rätt.
Ibland saknar jag bara vissa tider alldeles för mycket och det är jobbigt.
Jag har världens underbaraste vänner och en toppen familj och Aya
och ett helt bra liv, skolan går bra, men det är fortfarande någonting ändå som
fattas.. Så ibland saknar jag också en del av mig själv, eller en del som ska bygga
upp mitt liv, min tillvaro. Det tar sin tid, allt ordnar sig. Haha men framtiden
skrämmer en, man vet ju aldrig vad framtiden har att komma med, utan man är
hela tiden medveten om det förflutna, och finns det någonting man saknar som gjorde
en överlycklig går man och bär med sig minnet av detta hela tiden, man är rädd
för att det aldrig ska bli lika bra. Men vi tänker aldrig på att det kan bli ännu bättre.

Japp, jag har ingenting mer att skriva hit. Ska duscha nu och sen ska jag glo film.
Ha det superbra! :)

- Hon blev förälskad från första början.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0