En man! Eller tre.

Jag höll på att tappa andan, men mja jag fick ett stadigt grepp
så jag slapp tappa den!

Halloj kära bloggläsare:)
Ska ta och skriva lite om min dag..
Eller det vad jag nu orkar iaf, hahaha.
Idag vaknade jag jätte tidigt, eller ja väldigt tidigt med tanke på att
vi faktiskt har påsklov, klockan var typ tjugo över åtta eller något...
Inte för att det är mig emot, för jag vill inte sova bort dagarna heller,
fast nog ska jag ta sovmorgon också, men nu var det såhär att mina
föräldrar skulle fara på 'pimpeltävlig' haha.
Japp, och så ligger jag i sängen och räknar till fem och så tänker jag
att jag fan ska med, att att att jag ändå vart sjuk och hade lust och komma
iväg ut och så, och då får man träffa en massa folk.. Vilket var bra för
annars hade jag gått miste om lite saker ^^,
Japp, vi åkte till min farbrors place iaf..
Och så kom min andra farbror dit också, japp alltså till Koutojärvi där
vars dom ja ju har vuxit upp, japp och så kom min kusin Lisa så det
passade mig alldeles megabra:) och Aya hade jag med mig så jag
fick springa runt med henne på isen och busa, haha fast hon var lite trög
som vanligt, men aah hon har låg hjärnkapacitet!

Jepp, och ja det var allmänt skoj och vara med mina föräldrar, det var
fan najsigt värre nu, och ja släkt o så var det ju andra folk..
Och så var det en sån där rolig man där, haha han var faktiskt rätt rolig
och sen när vi sku vidare mot gamla skolan så fick jag veta att han var
min släkting, så lite man vet, världen är så liten, haha eller så inte,
k-järvi är så litet!! Jag sa ju att jag sku leta efter firrar, jag fick en mega
firre faktiskt, duktigt mhm, fast alltså jag har ej tålamod alltså blä om man
typ inte får nå så är de tråååk men som jag nämnde kunde jag ju busa
med Aya, tummen upp va (y) helt peeerfa!

Yey, sen drog vi iväg till den där gamla skolan som jag nämnde, haha.
Och japp, vet ni? jag vann... barn sån där saken x'D för jag är ju ett barn
trots allt. Kände mig riktigt cool, nejmen.. Och det fanns en jätte söt
pojke där, fast han var rätt ung han men han var så cute, han kmr säkert
vara snygg när han blir äldre, alltså ju äldre desto snyggare blir männen
ju.. Jaa, sen senare.. Vi åt där borta så ja när jag stod där innan jag skulle
få min mat så stod en sån där man framför mig och mam, så frågade
jag henne "mamma, vem är han i den röda kepsen?" haha. och såklart
sa hon att hon inte visste. så sa jag "han ser ut som en filmstjärna!" så sa
hon att hon kunde fråga, och så sa jag definitivt NEJ! Vidare..
Jag höll på att tappa andan när jag såg honom, han var så snygg, jätte
snygg utan att överdriva, har inte sett en sådan snygging i verkligheten,
alltså han var ju säkert 26+ men han var så snygg, precis som en
filmstjärna, hade nästan lust och säga: åk till hollywood! Men jag är ju inte
helt dum i huvudet heller nej.

Ännu värre när det var min tur o ta maten, då ser jag två till i röda kepor..
Och helt jävla identiska med den som tidigare stått framför mig, till slut
visste jag inte vem det var jag sett först. Höll på att tappa hakan, seröst
hade min haka suttit lösare hade den fallit pladask!
Alla tre så mega snygga.. Jag hade nästan lust och säga; jag ser tre st
av dig, fast hallå jag såg faktiskt tre, och det visade sig att dem var
bröder, fast ja kunde nästan tippa på trillingar.. Men hade ju kunnat ta fel
men dom var seriöst så lika, som kopior alla tre och så j-vla snygga.
'de tre med de röda kepsen' som den där ena 'tanten' sa till dem.
Fyfan, alltså dom sku passa in i Hollywood, så otroligt snygga.. ^^,
sådär riktigt stiliga, och jag kommer nog aldrig få se sådanna snyggingar
igen.. Alltså seriöst i mina ögon var dom sådär snygga som i chad-klass!
Ibland undrar jag hur det är möjligt och vara så snygg ^^, ännu med tre
jävla identiska människor så ojoj, världen lyser ju upp..

Japp, sen vare bara och säga adios och åka hem..
Och så skulle jag ta en bild på skolan, och vet ni.. Jo minsann när jag står
där och fotograferar så kommer de här männen ut efter en stund och
någon hamnade med på en bild.. Haha.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0