En rubrik, vad annars?

TJAO! :)
Asplöven-Rosvik (b-juniorerna)
Dom vann med typ 10-1, ruggi nice match.
Oh och ja, jag såg en sexbomb!

Och i det verkliga fallet har jag och jonna blivit
dissade, mmm båda två. rejält måste jag då säga! haha.
Och jag sa att jag skulle fortsätta med att vara sur under resten
av mitt liv, tjurig åtminstone, men jag är inte så jätte bra på det..
Åtminstone inte om någon är sådär sweet eller nå, lovely!
Och jonna är peddo, vilket jag också är.. Men whatever.

I wonder how it would be just to have you near to me.
And I wish that you could see how I long to have you here with me.



Imorgon spelar a-laget borta mot Troja/Ljungby, hoppas de går bra för dem.
All lycka med dem. Pusshejdå:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0