fel vid registrering av uppgifter

HEJSAN!
Haha, nej inte dög mitt förra inlägg för Erica nej ^^,
kanske duger för F om han läser det, som jag hoppas.. HAHA!
Jo såhär ligger det till, Erica hotar mig med att nu trycka upp
en hel gran i ... på mig, eller typ en hel skog eller något.

Jag checkade igenom Noras bilder från Thailand och nå Arabställe! :')
 Allt såg så härligt o underbart ut, vill också resa iväg, njapp. Mindre än
ett år kvar, haha det är rätt lång tid dit men jao, ändå lovely!
Och somsagt jag fick en fin prydnad av Nora och den står på min hylla
nära urnan och den är faktiskt söt! Tack. Och ja hon verkar ha haft det så
skönt hon där borta, och hon är jätte n. Tycker jag iaf :)
Hon laddade upp en bild på en arab så ja sku få se lite närmare, och yes
jag fick se den och han åkte dessutom skridskor, utan hjälm med sin
turban på skallen =D hahaha, hon har då fått se mkt. det bästa var när hon
berättade om Elefanten på gården (husdjur typ) hahahaha.

Ja hursomhelst, idag ska jag kolla b-juns match, den sista väll elr nå.
Japp hoppas dom vinner och ja vad mer kan jag skriva här, ska nog avrunda
nu ha det så bra:) pusshejdå


BROKEN HEART RESISTOR.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0