+ G in action!

Förlåt kära bloggläsare för mitt förra gnälliga inlägg, men jag tkr inte om detta läge, hatar det om jag ska vara riktigt ärlig. Idag har jag förresten gjort misslyckade försök att krama Gurra, enligt honom iaf.. Egentligen försökte jag strypa honom, men han tar ju det på ett helt annat sätt, galne gurra.

haha, och gurra eftersom att du kommer läsa detta så skriver jag ett litet medd till dig:
YOU KNOW YOU LOVE: maajo.blogg.se! XOXO/ + G's bästa vän :))

något på hjärtat?
Postat av: Fuck you mother fucker!

Aargh! en liten äändrig till din patetiska blogg,
ändra "Förlåt kära bloggläsare" till "Förlåt kära bloggläsare" för jag är nog den enda som läser :p haha


Mvh +Guru

2008-03-14 @ 23:11:30
Postat av: Anonym

Aargh! en liten äändrig till din patetiska blogg,
ändra "Förlåt kära bloggläsarEN" till "Förlåt kära bloggläsare" för jag är nog den enda som läser, eller läser.. skummar igenom.
:p haha

2008-03-14 @ 23:12:15
Postat av: Anonym

FAN JAG SKRIVER JU FEL HELA TIDEN !!! nu rätt här =

Aargh! en liten ändring till din patetiska blogg,
ändra "Förlåt kära bloggläsare" till "Förlåt kära bloggläsarEN" för jag är nog den enda som läser :p haha

2008-03-14 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0