Ge mig sommar

Hej på er!
Nu skulle jag verkligen behöva plugga men jag känner mig helt off och det
beror säkert på min förkylning, jag hoppas verkligen inte att jag håller på att
få feber, hade det iofs för två dagar sen, men har inte haft det sedan dess.
Jag har knappt kunnat äta ordentligt nu, det tar typ en
evighet att dricka eftersom att det gör så ont, så ja.. Mucoanginen
hjälpte, alltså känner inte någonting just nu och det är skönt för då
pinas inte mitt öra heller.. Och jo det har ju somsagt kommit mer snö
hit och det snöar t.o.m nu, enorma snöflingor.. Jag som verkligen såg
fram emot sommaren eftersom att snön hade börjat smälta osv..
Får väll bita ihop, åhh.
Pusshej


image71

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0