goddamn.

God morgon!
Ja, vad ska jag skriva. Vaknade tidigare, har legat och slappat ett bra tag, inte riktigt orkat stiga upp, först tänkte jag att jag bara skulle ta och ligga i sängen hela dagen ända tills jag somnar eller något, haha. Men det gick inte så bra, jag fick typ spasmer och var tvungen att stiga upp.
Ja, jag har även kommit fram till att Che finns överallt, ungefär iaf. På knappar, på tändare, flaggor och affisher, folk bär kläder med Che, och på tygbitar och inne i tygaffärer, som tyg. På smycken och lite överallt, inte för att det är något problem, lite roligt ändå. Ja, idag ska jag nog bara ta det lugnt.. Har lite småsaker jag ska göra, sen ska jag nog lägga mig och lääsa eller någonting för att koppla av riktigt ordentligt, mja. Ha det bra.


och du, du kan bara dra, ja precis!

i wanted to forget, cus i shouldn't feel this way no!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0