i can't believe.

Halloj alla läsare!
Känns lite lustigt nu när lovet så snabbt tagit slut, imorgon är det dags att återvända tillbaka till skolan igen, men med tanke på sportlovet som ligger och väntar här framför mig så känns det skönt.
Imorgon bär det av nog att köpa mitt käraste plagg, haha. Jag får väll se, ska se det som en 'belöning' haha.
Hursomhelst så mår jag bra, höll på att somna nyss när jag läste, men så tänkte jag att jag ännu måste göra mig iordning för sängen, inte bara somna sådär mitt i allt med kl'der på och allt. Så jag steg upp.
Jag vill drömma om någonting riktigt bra inatt.. förrförra nattens dröm var så konstig så jaa-a!
aah, blir tokig, men ha det bra. med kärlek!


i love times like these!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0