i remember every word you said.

God morgon:)
Jag har redan vaknat för en bra stund sedan, men orkade inte stiga upp
kände mig lite seg eller hade lust och bara ligga kvar i sängen så jag bestämde mig att läsa lite
om hjärnan efter en stund, eftersom att vi ska ha prov i biologi på torsdag morgon, japp.
Tindra är här, och hon är busig som bara den, men en av de sötaste ungarna i världen, för
Thea hör också till dem.
Och eftersom att mamma bakar så ska jag snart gå dit och svansa runt henne, nejmen fick själv
lust att baka nu, haha. Och det ser ut och vara härligt väder ute, men Aya är någonstans med
pappa så jag kan inte ta med henne ut ännu, så jag får stanna inomhus ett tag, få i mig mat och
vara social här. Ha det bra iaf, pusshejdå:)



aw, he's handsome ;---)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0