I'm ready for you

vad det är kallt, eller egentligen är det inte kallt eller ja jag
fryser ju, okej låter lite knäppt. Höll på och frysa ihjäl tidigare så jag
var tvungen och ta en dusch och det hjälpte lite iaf, men fryser alltid
som fan efter matcherna, haha!

Mmm, jag har tråkigt just nu, funderar på och se en film, eller nej jag
funderade men så kom jag o tänka på mina oth boxar och så tänkte jag
att jag kan lägga mig och glo oth istället, men nja får se ska iaf göra något
snart, är inte så värst trött men ja.

Och jag vill ha!


Jag tkr den är sådär najsig, peacemärke och ja allt..


Mmm, och några klänningar jag lätt sku vilja ha! :)
Sådär enkla men söta.
image107


image109

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0