It's getting harder to breathe.

Just nu: Oasis - Wonderwall

god dag allihopa!
just nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och tar det lugnt,
jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, har liksom inte planerat
något speciellt ännu iaf.
senare idag ska jag iaf dra och kolla match med tjejorna och så får
man se vad man ska hitta på, det är redan torsdag idag!
jösses, jag blev faktiskt svin skraj inatt eller igår kväll, haha, jag trodde nästan
alldeles för mycket, nå iofs var det bra att det jag trodde inte var sant, tur att det kom med något
mycket bättre än vad jag någonsin anade.. förresten så gjorde jag en sån där sak nyss, eller lite
tidigare idag, skickade såna där stuffs, iaf så skulle någonting oväntat hända mig, jag gjorde det för att jag
inte hade mkt mer att göra och för att testa, och visst hände något väldigt oväntat, blev nästan chokad!
haha, ja ha det bra iaf, med kärlek.

aaaah, i really love times like these! -`v´-

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0