It's gonna hurt.

jajamen, det lär det väll göra.
men det är väll trots allt sådant vi får räkna med ibland, eller?
ja precis, människan är det enda däggdjuret som vet att hon ska dö, men samtidigt vägrar att acceptera det.
Så är det, och så lär det väll alltid vara, javisst, ska snart gå och ta en titt i spegeln, aaah, är tungt less, nejmen är jätte trött faktiskt, men kommer bli mega pigg säkert på matchen ;--) Och asplöven hade ju velat ha en skön publik igår, och det fick dom, hoppas dom får en ännu skönare publik idag!

tjohej igen, jag vill se hockey nu, ge mig en alldeles bra match bara så ja.
om tiden kunde gå lite fortare,för jag är jätte sugen på att se hockey för tillfället, jag menar det får ändå mig på andra tankar, somsagt har jag pluggat lite extra igen och sådär.
ska vi se vad jag kan? japp, ska kolla snart vad jag kan om judendom, kristendom, islam, buddhism, hinduism.
jösses, världsreligioner, apropå dem så kom jag på någonting som lät väldigt konstigt men minns inte riktigt vad det var just nu, och det är ändå inte så viktigt. aah, blir lite smått tossig här, jag har börjat använda min nya jacka, visst den är tunn, men det har vart härligt väder nu idag och igår, riktigt skönt måste jag säga, skulle även passa perfa med en sol som lyser riktigt starkt och varmt, ohm härligt, tack ge mig det. Jag är även lite förvirrad men det spelar ingen roll, hursomhelst så ska jag dra snart, eller för mig är det snart iaf, till kuben. Pusshej.

akon


ååå, må asplöven klara detta, all lycka med dem. :)
ahc --- ahc --- ahc!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0