it's in the water baby

aaah, snart är lovet slut.
sen har vi endast en och en halv vecka skola så får vi påsklov.
hursomhelst, vihar prov i religion den kommande veckan, och under nästa helg ska jag kanske åka iväg till Kuusamo med Marcus och Tia ;---) Jajamen, sådär najsigt! Ska förbi någon dag hos Marcus för han hade köpt GH3 och han frågade om jag sku komma över till dem och spela, och jo det ska jag, haha. Sen ska jag dra förbi att låna filmer, eftersom att han beställt typ 50 filmer för ett tag sen så jag lånade redan typ 6 st då, så jag ska lämna tillbaka dem osv, ja.
Och så har vi prov i biologi nästnästa vecka, samma vecka vi får lov. Hoja, sen har vi säkert green+yellow prov i engelska nu alldeles snart, och efter påsklovet, så har vi dirr engelska prov, nationella ännu, jajamen.
men ha det bra, ska till marknaden nu med sofia, hejdå.


oh, he's so fine (:

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0