it's not easy.

Hej, har just läst lite åt Tindra eftersom att hon ville att jag skulle läsa för henne.
Ska nog ta något att äta, börjar känna mig hungrig, sen ska jag nog ta nå smaskigt
till mig och Tindra, haha. :)


JAG UPPTÄCKTE EN NY 'SKÖNTHET' IDAG! ;---)
och jag har dessutom upptäckt en man, en perfekt man.. elr han sku kunna vara perfa
är jag nästan övertygad om! och jag upptäckte hnm typ för 3 dagar sedan.. Så jag har
börjat upptäcka mycket jag, jo.


Shut up, love will only break you heart.
We were already broken before the start.


aah, och ja för att inte tala om hur mkt jag upptäckt, så..
jösses, how lovely you are, oh he's so fine! jofyfan, men rätt dum ändå! (:
verkligen typ en riktig heting, nejmen alltså en sån där mr.mydream
meeen, i must quit, i must quit, you.. lalala. sudda,sudda,sudda..
hard work säger jag bara, oh vad jobbigt. men somsagt! vi får inte allt vi
pekar på nej! men det är sånt där som sker i en automatiskt.. voivoi,såna där
stupid feeling, o så ja-a ska vi sudda bort dem på nå sätt, jösses va jobbigt.
aaaah, men han var elr han är väll fortfarande som jag skrev en riktig mr.mydream,
mer åt mr.right hållet än mr.fight, sådär dum men på ett bra sätt, och absolut
ingen idiot. ah, it's automatic baby. >> ...The love that grows in time.


He is waiting for love.. But he hasn't got a clue!
sötpojke.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0