Japp, leva livet.

Hej hallå:)
Jag var ute tillsammans med minsöta,  a! Riktigt härligt väder faktiskt,
men hann inte vara ute precis megalänge eftersom att jag faktiskt
var hungrig och middagen blev klar, och oh vilken lovely middag!
Dessutom tog jag pesto idag med, aww jag tror jag börjar bli kär i
det, för det är nami enligt mig, och jo vet ni, jag tkr inte om vitlök, jag
är sådär as kräsen av mig, men vitlökssmör ja, elr ni vet sådär mm
till mat och så är gott har jag upptäckt! haha.
Jopp snart ska jag promma intill stan med mina otroligt söta vänner.
Jao, L kanske ska med (?) T's kompis, och det kan bli mycket trevligt,
alltid skoj med nya peeps.
Yey, och Erica ska föra matlåda till hennes man och ja vad mer kan jag
säga? Nja inte så mycket.. Undrar när dom förlovar sig, eller ja gifter
sig helt enkelt.. lovely!
Mm en till sak, Man, I can't stand you.. Neppnepp, avisst du är mega
söt och allt, men nej nej nej! Det är tråkigt att japp saker och ting ska kännas
så komplicerade, men du är ändå helt lugnt bäst! Haha och faktum är att
du vet att du är det, typ.. Eller eh.. du vet nog vem du är och därför vet du att
du är bäst, för jag skrev ju det nyss, okej beroende på om du ens läser, haha.
Men ja, du är king iaf och ja du vet vem du är, eller alltså nja du känner nog
igen dig här haha, fyfan vad bra jag är på att förklara saker och ting, iaf
vet ni vad? jo han bär typ det sötaste utseendet, vovvsan då.
Smart jag är. Men ja, T försöker ragga med sig L, och Erica ska ju till sitt
ragg så jag får sitta på en söndrig pall och ragga på alla gubbar som
glider förbi mig. ^^, mmm mums vad härligt. Vill också ragga med mig någon.

Men nu ska jag kila iväg, sen när jag kommer hem ska jag nog kanske ta och
ringa e elr n om inte nu någon av dem är inne på msn förstås, ha det bra! :)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0