Look out, did you see?

The spring is already here.

Hejhopp:)
Somsagt så var jag och mötte Sofia idag, jo har som ändå inte spenderat
någon tid tillsammans med henne förutom sådär på matchen (!)
Jo, på vägen mötte jag T och Z och så hakade dom på och så kom S med
sin vovvsing. Så var vi ute och promenerade och pratade och det var jätte
härligt väder och allt ja, längtar tills jag får klä av mig, haha nejmen tills man
får klä sig sådär mer somrigt, för det är fortfarande lite för kallt men japp.
Ge mig sommar! Sen så drog jag och S hem till mattiw, jag tänkte nämligen
checka om alle var hemma och höra med henne men hon var i luleå:))
Och så kom Emma dit och henne har man verkligen inte sett på länge, så ja
vart där en stund och så, och japp, ska nog ta och ringa n snart och be om lite
sällskap ut.. Ha det bra! :)

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Gud vad jag hatar dina S T U G Q Ö namn, fattar aldrig vilka du snackar om. Sjukt svårt vetu

2008-03-27 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0