Löven

Asplöven HC! u16

Halloj gott folk!
Kom just hem från en match som spelades mellan Asplöven-Piteå.
En väldigt bra match, Asplöven vann med 13-2, fast 13-0 såg där ett tag
mycket bättre ut måste jag erkänna ;--) Härligt, dom är duktiga och ja
Piteå ska vi bara inte tala om..

Jag vet inte riktigt.. Vet inte hur jag ska uttrycka min ilska på bästa sätt. Nu
är det såhär att jag hatar den idiotiska domaren Lehto. Jag kan inte fatta hur
man kan ha ett sådant svin som domare egentligen, jag verkligen hatar honom.
Och han verkar då hata Asplöven, spelar ingen roll vilket lag, han hatar fan alla.
Nu menar jag inte att vi ska ha en domare som direkt måste älska Asplöven,
och döma till deras fördel. Jag tycker vi ska ha en bra domare som dömmer
rättvist, där brister det för Lehto. Hans lilla 'karriär' som domare borde ha varit över
för länge sedan, han borde söka upp vård och gå till synsam, han är så himla
orättvist, allt för motståndarspelarnas fördel, jösses vilka svin domare det kan
finnas! Jag hatar sådanna idioter, jag har ibland lust att skjuta dem eller något.

Oops! Nog fick man skälla ut honom ett antal gånger, men vad fan han har ju fan
ingen hjärna att tänka med. När jag kom till kuben tog första perioden slut, vilket
betyder att jag kom försent, synd va? Men då ledde Asplöven med 5-0! Go, go, go!
Jag  och Tomppe väntade in Sorbas och så drog vi sen och satte oss där,
och så inser jag hur få spelare Asplöven har, räknar snabbt igenom och inser att de
bara finns två 5or, 10 stycken jösses. Och ändå ledde dem med 5-0. Ah, Piteå hade
iaf många spelare men dom var för dåliga tyvärr..

Under andra perioden får en i Asplöven matchstraff, och som ni förstår innebär det
såklart att det bara finns 9 spelare kvar sen, 4 avbytare.. Jösses jag höll på att gå upp
i taket för det var något riktigt löjligt. I tredje perioden fick nummer 18 tror jag matchstraff,
och nummer 19 Isak.. Vilket betydde att det endast fanns 7 spelare kvar.. Och en satt
i utvisningsbåset, alltså 6 spelare, 4 på plan och 2 avbytare, det var så sjukt.. Ja, dom är
verkligen bra, Asplöven lyckades leda över Piteå med 13-0, Men matchen slutade ju
somsagt 13-2! Inte för att nämna hur bra spelarna var, Jag måste ju ocks säga att
dom hade en h-vetes bra målvakt, ganska kung.

Jag upptäckte en ny 'skönhet'
haha, fint ord, nejmen la det dit för skojs skull.
Han den där Nalli, Jag erkänner att jag inte har diggat honom så stenhårt tidigare.
Men han är ju faktiskt kanon bra. Oj jösses.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0