Max + stadi + peeps

Ah, I love times like these, verkligen :)
Inget fattades, elr mja min kväll hade på ett sätt inte kunnat bli bättre.
Lovely när man är med rätt folk ;'p



Japp, jag ska ta och berätta lite om kvällen. Så här var det, Jag, Nora,
Sofia, Paue, Mathilda, Erica och Rebecca (stavning) skulle dra iväg till Max,
mja klockan var väll åtta eller något, jopp vi, typ jag, p, s och m skulle köpa
choco creme, som egentligen hette cacao creme! Haha, japp så när vi kom
fram skulle vissa beställa drickor o de och vi skulle beställa våra 'cremer'
usch fyfan vad pinsamt det var och stå där i en evighet i kassan och försöka
förklara vad det var vi ville ha, cappuccino, icke cappuccino, choco creme.
vadå sunday? hallå!

okej skit samma. vi fick vad vi ville ha tillslut, eller inte
direkt det var äckligt sliskigt förjävligt och ville ha det jag fick igår, det smakade
vatten, så japp kallade det för fladdermuskiss elr nå såg helt förjävligt
äckligt ut, å så kom paue på att vi kunde dra o köpa nå på frasses, så sa jag
att vi kunde använda max muggarna o återkomma till max där resten av vännerna
var, så jag paue matti och sorbas drog till frasses, köpte choklad, hällde det
i max muggarna och drog till max och sörplade i oss det, jag var seg för det
tog typ en hel evighet för mig att dricka upp det (?)

Japp, sen såg jag en riktig heting där, grrr, eller två om jag ska vara helt
exakt så ja. Lovely! Jo och vet ni? Emilia, Hanna och Ewe kom också dit, alltså
kom ju Emilia dit och ja då var ju som alla hippiesar samlade fyfan vad underbart!
Nejmen bra, så roligt o ja mm vara med alla, och så snyggingar runt om..
Emmy kom också dit, haha fyfan vad najsigt det var. Sen så var det en hel släkt
med tvättbjörnar där inne, och en såg utt som en jävla ekorre, som den där i
Ice Age kom Paue till och det är förfan SANT! Han glodde btw hela tiden och det
gjorde dom andra också och man blir ju förfan rädd.

Japp sen åt Erica & Becca skriver
jag hennes namn nu, japp sen drog vi från Max efter att vi suttit där och ja, min
fantasi spelade ett spratt, jag höll på med mitt; om dom kör över oss, eller
hoppar upp från baksätet på bilen o börjar skjuta o massa, haha ja jag överdriver
en hel del ibland.. Men helt skoj var det, och påvägen hem såg vi polisen medan
jag skuttade omkring där som ngn 'hejkomochhjälpmig' men ingen kom!
Mjaa, men värmde ju mig sen började jag o paue med vårat snack om poliser,
ifall dom ksu stoppa o fråga om vi var fulla sku vi typ skälla ut dom o säga att vi
sku anmäla dom till polisen, till den riktiga polisen, för att dom bara är utklädda o
massa låtsas, att folk förr också har försökt lura oss, så sku vi säga:
du, du du du du lurar int emig så lätt, tror du att jag ska gå på att du är någon jävla
polis? det är detsamma som o säga att jag är gud osv, japp. okej najs fantasi va?
o massa, om dom frågar om man är hög, ska man anmäla dom o stämma dom
o säga att man är låg osv, o typ anmäla polisen för rån ifall dom försöker ta narkotika
av en och massa shits (?) mjaa, vet inte riktigt vad vi höll på med men vårat samtal
utvecklades till allt mer livligare saker tillslut, mjaaao. Nå sen kom jag äntligen hem
och ja nu sitter jag här. Ciao! :)

Japp jag ska sluta tänka på dig, mmm precis :'p farväl mina drömmar, farväl
från mina tankar, farväl förevigt. :) Suddasuddasudda!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0