mm, jag sa åtminstone.

försökte (!) haha. hade inte kunnat misslyckas om jag aldrig hade
försökt, men även så kan man misslyckad även om man försöker.
najsigt värre elller så inte, men iaf inte för att det spelar mig någon
större roll, för jag bryyyr mig inte :') (dra ut på det där y;et!) okej kanske
det, men orkar inte bry mig iaf.. tack.


Mm, vad mer? :) Jag har tråkigt och jag vet inte riktigt vad jag ska ta
mig till, imorgon spelar A-laget, matchmatchmatch oui, oh yeah, wiho!
All lycka med dem, lycka till ahc och ja det är bara o hålla tummarna, hoppas
att dom vinner japp :') hoppas de går bra!
mmm, this is how i'm trying to forget you.
'cus it makes no sense for you anyway, lalalala :')
hmm, goodbye my hopeless dream, japp min dröm går inte i uppfyllelse
någonsin, haha och japp, så farväl.

och jösses, vilka hotties. japp måste +a på en sak, mah vänner är cute!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0