Mmm, härliga vår.

Jag längtar till sommaren som bara den.
Sommaren kom och ta mig härifrån, nejmen jag vill ha sommar, sol
och värme. Visst vi har sol men varken sommar eller 'värme'..
Mjapp, Tomppe är home, och Erica är galen.
Vad mer? Erica har raggat med mig och Tomppe till Ica och till
Max, men jag var ju såklart trög och frågade: Var bor Max? Och så menade
hon ju självklart grillen Max, mm, men trodde hon menade Sofias
irritationsobjekt. Haha. Och E's bror fyller 17, vilken gamling ändå.

Förresten så kom jag också på att Nora och Emilia skulle komma hem
idag, fast när vet jag ju inte men nångång idag iaf, sen ska jag höra med
dem hur vi ska ta och göra, så japp. Och japp, jag längtar tills Onsdag,
mmm.

Mums, nu ska jág kila iväg. Ha det bra.

något på hjärtat?
Postat av: erica

japp, min bror är very old :D

2008-03-24 @ 15:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0