My heart felt good

Is your life ok? Or did you just pick what you thought was right?
Are you happy? Or do you wanna change your life?
Maybe one day, he complains.


*
Men hej baby!
Jag sitter här och skriver med gunnar, phatetic, nejmen han
är typ helt vild av sig, eller han tror att han ska supa någon
under bordet eller något när det ändå blir han som kommer
däcka mitt i allt någonstans (!) och sedan bli knuffad ner från
någonting som är högt, nejmen. haha måå :) skriver samt med
Ewe, hon är jätte trevligt måste jag då säga, riktigt trevlig typ.
Har faktiskt inte så jätte mycket och skriva nåmer, imorgon är
det sista dagen av detta underbara lov, mm sen blire skola igen,
tröstar mig med att vara medveten om att det är sommarlov snart!
Tjarrå.


Oh, love doesn't hurt now. So I'm not sure if I'm falling in love.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0