nevermind

Halloj:)

Kom hem från skolan för en liten stund sen, fick sluta lite tidigare från
språkvalet eftersom att vi typ har det ganska så... segt! Jajamen, jag håller
på att få ett utbrott eftersom att jag har så fruktansvärt ont i halsen, ska
nog besöka läkarn om det inte går över, sen har jag även ont i örat..
Men det beror på nerverna.. Hoppas jag iaf..
Idag ska jag kanske se b-juns match om jag inte är helt dead dvs, beror
på om jag får nå feber eller nå men ja, kanske tar någon tablett så jag
inte riskerar det, haha. Emmy var och hälsade på oss i skolan idag, japp
för det första var det någon idiot som ringde till henne, från södra sverige..
Matilda någon som typ hade lagt fel nr när hon skulle ringa sa hon till
Emmy iaf.. Först pratade hon inte alls, hörde typ bara henne o nå andra
i bakgrunden o någon irriterande musik och en massa. och så skrek
Emmy typ H-ra femtusenmiljarder ggr, och så började hon att svara
med att säga Fyra.

Japp, sen trackade de varandra med sms och sånt där, och så gick hon
typ och ja skämde ut mig eller nå, för vem som helst skulle kunna fatta det
om man nu inte är så trög, haha :)
Ha det bra iaf. Ska läsa lite till biologi provet och sånt där. Tjing


aaah, he's cute.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0