Now he's in question.

Godkväll, jag kollade på ett program typ om en bög som sku berätta om att ha´n var det, alltså det är så synd när folk inte accepterar det sen, alltså stackarn var ju fortfarande samma person sådär.
sen kollade jag mr & mrs smith, den är rolig. och så har jag suttit här, oh vissa saker är så irriterande så de inte är sant.. och jaa, sofia försöker ha reda på en massa intressant fakta om östis.. elr intressant för henne de är ju trots allt hennes partner, haha. OOOOH! jag har fortf hittat en perfa man! en riktig gamling, nej jag skoja.
silly boy!



ett meddelande från gurra:
( Hallå +G här, måste meddela att snart är det malins favorit dag, Internationella emo dagen! Det är så att Skär-torsdagen närmar sig och Malin har börjat genomgå sin lilla förvandlig till emo.
Fast ja, jag måste ju också påpeka att jag själv är emo, ännu mer emo än vad malin är, så jefla också! skär-torsdagen går inte att jämföras med årets alla andra dagar, för denna dag ser jag så mycket fram emot! Btw, mitt störta val i livet har genomförts, väljer att läsa malins otroligt intressanta blogg, puss te bloggen! <3 Mvh // +G )


något på hjärtat?
Postat av: +G

Men för fan malin! jefla mytoman du är! hittar på meddelande som inte jag skrivit! :/ low!!!

2008-03-15 @ 09:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0