Oh baby, won't you die for those who lived for you?

Vi ger och ger allt från våra hjärtans djup, till dem som inte ens ägnar
oss en enda tanke.

Japp, jag och Sofia hade en väldigt trevlig diskussion må jag säga,
det är skoj och prata med henne om en massa möjliga saker, jo...
haha och jag, man mår alltid så bra o man blir alltid glad o får skratta
o ja när man skriver elr pratar med henne :D

malin säger:

de kanske finns massa hetingar
Sofia säger:

du behöver ju inte hitta nån, du har ju redan hittat :D
malin säger:
ska försöka o inte fästa mig alltför mkt i en nu :'D

Sofia säger:

hahah varför inte? :D

malin säger:

bättre så

malin säger:

o inte göra de, så länge man inte vet om man har en chans.. :'P

malin säger:

för om inte, så äre inte lätt för en människa o hmmm. ja vad ska man säga, hantera sitsen

Sofia säger:

jaha

Sofia säger:

men jag tror du har en chans, en stoooooot :)

Sofia säger:

stoooooor:D

malin säger:

nja, mer troligare att min mamma har en större chans..

malin säger:

haha ='D

Sofia säger:

hahaha :D


Iaf, och så tänkte jag ladda upp en bild, någon konstig bara eftersom att jag
verkligen är kass på att ladda upp bilder, så nu får jag äntligen ta & göra det.


Mm, när jag skaffar mig en man.. i framtiden nångång, så ja då vill jag säga att ett som
är säkert är att han & jag ska resa till LA medan vi är någorlunda "unga" och Californien,
New York, North Carolina osvosvosvosvosvosv. Mm, en framtida dröm jo.
image105


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0