Oh, he's fine.

God kväll :)

Jag har typ försökt att komma på det här med en ny design, alltså skapa en egen.
Jag är inte så haj på blogg.se om man säger så, är inte direkt så teknisk av mig..
Men jag lyckades komma på hur man gjorde så jag ändrade den för tillfället,
så ni vet så ska jag ändra den ska först och främst fixa en header, en sån där
braig en.. Japp..

Idag har vi suttit i skolan och planerat våra liv två år framåt.. Alltså kan man säga
att vi planerat framtiden på sätt och vis.. Ja elr det är ju inte hundra man vet ju
aldrig vad som händer under resan dit, men iaf.. om allt blir finemang så blir
det luleå den 1 augusti, låter som att vi aldrig är i luleå jag vet, men alltså då
ska vi på nå biggigt! japp.

och så planerade vi.. att vi inte skulle planera.. HAHA, att vi bara skulle gå efter
PLANER under påsklovet, japp sjukt det där med att planera, där vet ni..
Ha en trevlig måndag! PUSSHEJDÅ:) ska nog plugga, vilket ja.. jag måste!


hej, ´planerna är absolut ett + i kanten.. men jag har nå dåligt också..

- jag håller på att dra en sjuka över mig, japp. har svin ont i halsen
och ont i örat det med, och känner mig hängig, ajdå. vill vara frisk nu när vi ändå
får lov snart, blah.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0